Politica de Retur

Ne straduim sa cream bijuterii frumoase, de care sa te indragostesti de la prima purtare.
Ne pare rau daca bijuteria nu e pe placul tau, insa poti sa o returnezi in termen de 14 zile de la primire, costul transportului de retur urmand sa fie suportat de tine la tariful de lista practicat de Fan Courier. Nu vor fi acceptate pentru returnare bijuteriile purtate, bijuteriile care prezinta urme de uzura datorate manevrarii defectuoase, urme de lovituri, zgarieturi sau orice deteriorari vizibile sau bijuteriile care nu sunt insotite de ambalajul original si factura doveditoare, transmisa la achizitie prin e-mail.

Daca ai achizitionat produsul din showroom, acesta trebuie returnat impreuna cu bonul fiscal doveditor.

Inainte de a returna produsele, te rugam sa ne comunici returul in scris, pe adresa de e-mail comenzi@ionastore.ro, precizand urmatoarele:

  1. bijuteria/bijuteriile pe care doresti sa le returnezi
  2. numele tau si numarul comenzii, daca aceasta a fost plasata online
  3. solicitarea inlocuirii piesei cu o alta de aceeasi valoare sau a rambursarii sumei
  4. optional, motivul returului. Ne-ar ajuta un feedback de la tine, ca sa ne imbunatatim activitatea.

 

CUM SE PROCEDEAZA PENTRU RETUR

  1. Dupa ce ne-ai trimis pe e-mail informatiile solicitate mai sus, te contactam in maximum 2 zile lucratoare si programam returul prin Fan Courier.
  2. Daca lucrezi cu o alta firma de curierat si doresti sa trimiti returul prin aceasta firma sau daca doresti sa returnezi bijuteria direct la noi in showroom, te rugam sa ne precizezi acest lucru in scris.
  3. Daca doresti inlocuirea bijuteriei cu o alta, se va inregistra schimbul de colete, costul de livrare fiind suportat in acest caz de noi.
  4. Daca doresti returnarea bijuteriei cu rambursarea sumei platite, costul de retur va fi achitat de tine conform tarifelor de lista practicate de Fan Courier: AICI.

 

CUM SE PREGATESTE BIJUTERIA PENTRU RETUR

Daca ai ales ca returul sa se faca prin curier (Fan Courier / curierul cu care lucrezi in mod obisnuit), te rugam sa pregatesti bijuteria in asa fel incat sa nu se deterioreze la transport: sa o pui inapoi in cutiuta IONA si sa o ambalezi intr-o cutie de carton / plic antisoc.

CUM SE RAMBURSEAZA SUMA PLATITA

In cazul in care alegi rambursarea sumei, plata se va face in termen de maximum 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la aceasta decizie.

IONA ramburseaza sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de tine pentru tranzactia initiala, cu exceptia platilor realizate prin curier (ramburs) si a cazului in care ti-ai dorit o alta modalitate de plata. Cu conditia de a nu cadea in sarcina IONA plata de comisioane / taxe aditionale in urma rambursarii. In cazul in care ai platit prin curier, vei fi contactat(a) pentru a alege o metoda de plata pentru rambursul sumei.  

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut in art. 9-15 produsele gravate sau realizate conform indicatiilor tale. Legea completa este disponibila AICI.

Asadar, bijuteriile realizate la comanda si conform indicatiilor tale nu pot fi returnate. Este important sa te asiguri de corectitudinea informatiilor comunicate in comanda scrisa. Noi nu producem bijuteria personalizata fara acordul tau in scris, comunicat explicit pentru specificatii tehnice, design si pret.

RETURUL PIETRELOR NATURALE

Acest capitol se refera strict la pietrele naturale nemontate, adica acele pietre care sunt comercializate individual, nu in cadrul bijuteriilor IONA.

Pietrele naturale comercializate de IONA pot fi returnate n termen de 14 zile de la primire, costul transportului de retur urmand sa fie suportat de tine. Pentru retur, trebuie sa procedezi la fel ca in cazul unei bijuterii standard IONA, urmand pasii specificati mai sus, in sectiunile “CUM SE PROCEDEAZA PENTRU RETUR” / “CUM SE PREGATESTE BIJUTERIA PENTRU RETUR.”

Nu vor fi acceptate retururile pentru pietre naturale care prezinta ciobituri, zgarieturi si alte deteriorari cauzate de manevrarea necorespunzatoare. Ruperea sigiliului de pe ambalajul gemei duce la pierderea posibilitatii de a o returna. Din acel moment, piatra poate fi inlocuita cu o alta sau poate suferi deteriorari care sunt identificate la o noua evaluare gemologica.  

Iti recomandam ca, in cazul in care doresti sa returnezi o piatra achizitionata, sa te asiguri ca nu ai scos-o din ambalajul original si nu i-ai rupt sigiliul.

Sunt exceptate de la retur, pietrele naturale aduse la comanda conform specificatiilor solicitate de tine.

Cumperi Acum si Platesti Mai Tarziu prin serviciul TBI Bank!

  • Pana la 60 de rate, pentru sume cuprinse intre 100 si 30.000 lei
  • 4 rate fara dobanda pentru produse cu valoare totala < 1000 lei
  • Nu ai nevoie de un card de cumparaturi, procesul de aprobare se desfasoara 100% online
  • Aprobare rapida, in maximum 10 minute
 

Alege la check-out serviciul de plata TBI Bank si urmeaza pasii de creditare direct pe site-ul bancii! Comanda ta va fi inregistrata la IONA si va fi procesata de indata ce ti se aproba creditul.