Motoarele de cautare imping in fata reclamele, motiv pentru care de cele mai multe ori vezi aceleasi si aceleasi modele de cercei. 

Dar exista cateva aspecte de care sa tii cont atunci cand cauti cercei din aur pe internet si le citesti mai jos.

  1. De ce te invatam tocmai noi cum sa cauti modele noi de cercei?
  2. Expunerea repetata la un mesaj (imagine sau text) te determina sa cumperi chiar daca nu iti doresti.
  3. Cum faci cautarea ca sa gasesti cercei de care nici nu credeai ca exista?

Sa stii ca nu e un articol de marketing si nu iti trebuie competente digitale ca sa te decurci mai departe. Iti ia mai putin de 3 minute ca sa-l parcurgi si o sa vezi ca informatiile sunt utile si usor de pus in practica.

1. De ce te invatam tocmai noi cum sa cauti modele noi de cercei?

Pentru ca empatizam cu alte business-uri care nu sunt „favorizate” de motoarele de cautare si stim ca fara bugete mari de promovare nu au nicio sansa sa ajunga la tine.
In plus, ne dorim sa fie cat mai multe branduri serioase de bijuterii din aur in online in asa fel incat sa capeti incredere si cumperi: azi de la brandul X, maine de la IONA. Se vor gasi intotdeauna momente speciale in care sa te intorci la noi. Asa ca e o situatie win-win pentru toata lumea.
Evident ca avem si noi ceva de castigat, cel putin pe partea de vizibilitate, dar o facem aducand continut util si interesant pentru tine.

2. Expunerea repetata la un mesaj (imagine sau text) te determina sa cumperi chiar daca nu iti doresti.

Cu cat vezi mai mult o bijuterie, cu cat esti expus(a) mai mult la un mesaj promovare, cu atat creste probabilitatea sa iti doresti respectivul produs. De aceea, de cele mai multe ori alegerile iti sunt ghidate de bijuteriile pe care le-ai vazut cel mai des.
De exemplu, faptul ca ti-ai dorit atat de mult cercei din aur alb in forma de stelute nu e o intamplare. I-ai vazut intr-un banner pe un site de stiri, i-ai vazut cand ai cautat prima data „cercei cu stelute”, i-ai vazut din nou in alte si alte reclame (la influenceri pe Instagram, in Facebook, etc).
Asa functioneaza lucrurile.

Pe masura ce algoritmii se imbunatatesc, iti sunt livrate in primele cautari din Google reclame foarte precise, asa ca alegerile tale pot fi dictate de cerceii pe care ii vezi in aceste reclame.
In felul asta n-o sa stii niciodata daca ai fi putut sa gasesti alti cercei mai frumosi, mai interesanti.


3. Cum faci cautarea ca sa gasesti cercei de care nici nu credeai ca exista?

Ok, acum stii in linii generale cum functioneaza algoritmii de cautare. Ce faci ca sa gasesti totusi modele de bijuterii care nu se afla „in prima linie”? Noi ne-am oprit cu exemplele la cercei, dar poti sa inlocuiesti „cercei” cu orice altceva, indiferent daca e o bijuterie sau un alt tip de produs.
In primul rand, renunta la cautarile de tipul “modele noi”, “modele 2022” sau in general “modele + produse + anul curent” (am lasat spatiu pentru an pentru ca ne asteptam sa fie un articol citit si in urmatorii ani).
Aceste tipuri de cautari sunt folosite cel mai mult pentru reclame. E un efect de bulgare de zapada: cu cat sunt mai multe cautari pe anumite cuvinte, cu atat se investeste mai mult in reclame.


Ce faci in cazul asta? Te gandesti cum ai vrea sa fie cerceii pe care ti-i doresti si cauti dupa cuvinte cheie cat mai specifice. Daca e sa reluam cazul cerceiilor cu stelute de mai sus: tastezi “cercei cu stelute pe lobul urechii, din aur alb” sau “cercei lungi cu stelute si diamante” sau “cercei cu doua stelute si o piatra stralucitoare”.

Cauta cat mai specific pentru ca ai o sansa sa nu dai peste reclame, ci peste produse care nu sunt promovate si la care nu ai fi ajuns altfel.
Cauta si dupa imagini folosind aceleasi insiruiri de cuvinte lungi.
Da o sansa si paginilor 2, 3 sau chiar 4 din Google. Nu te opri pe prima pagina pentru risti sa ratezi branduri mai mici, cu produse interesante.
Speram ca ti-a fost util articolul nostru si daca tot am scris despre cercei, iti lasam mai jos putina inspiratie.

#makegoldcoolagain #qualitynotquantity